[Th] iceweasel a sprawa polska

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pią, 2 Mar 2012, 14:25:51 CET

Dnia piątek, 2 marca 2012, Łukasz Maśko napisał:

> A sprawdź w Dodatkach (Ctrl+Shift+A) w jakiej wersji masz ten dodatek z
> językiem zainstalowany.

Wersja się zgadza ale już wiem o co cho i już jest ok...
Trzeba było go tam włączyć (ten dodatek językowy),
bo był domyślnie wyłączony, restart przeglądarki i gada jak trzeba...
Ale to chyba tak nie powinno być?

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że
: zawsze taka była.
:                                                             --  Sean Combs