[Th] iceweasel a sprawa polska

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pią, 2 Mar 2012, 17:08:51 CET

2012/3/2 Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org>:

> Tak jest od 8.0:
> http://www.mozilla.org/en-US/firefox/8.0/releasenotes/
>
> Add-ons installed by third party programs are now disabled by default

Czasem iceweasel lub icedove wymagają popchnięcia po aktualizacji z
wersji starszej niż 8.0
Należy wtedy w about:config dodać dwa klucze typu string:
extensions.enabledAddons
extensions.enabledItems

A następnie zrestartować program. Po uruchomieniu powinna pojawić się
możliwość włączenia dodatków (w tym języka).
--
Artur Frysiak