jaki tuner

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 20 Mar 2012, 15:57:04 CET

On 03/20/12 15:48, Łukasz Maśko wrote:

> Jak coś jest na tamtej stronie to będzie chodziło na standardowych
> kernelach. Jak wybierzesz jakąś kartę z listy to na właściwej stronie będzie
> napisane, na jakim module toto pracuje. Sprawdź, czy jest w kernelu. Powinno
> być.
Za zwyczaj tak jest ale nie zawsze. Miałem już tak, że według wszelkich
list powinno było chodzić ale z PLD nie chodziło. Np. lirc-sir nie
ładował się poprawnie chociaż powinien. No chyba, że ktoś jajko
odpowiednio przekompilował. Dla tego będzie wdzięczny jeśli posiadacze
chodzących kart się pochwalą.