[OT] składnia regułek dla spamassassina

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 31 Mar 2012, 20:02:26 CEST

Przychodzi do mnie ostatnio spam o pracy "dorywczej". Teraz to już z 3-cia
wersja tego. Na razie dodałem sobie taką oto regułkę do
~/.spamassassin/user_prefs:

describe    JOBINPOLAND messages that contain jobinpoland.com
body        JOBINPOLAND /jobbinpoland\.com/i
score       JOBINPOLAND 5.0

Tylko dodawanie kolejnej 3-ki wierszy na okoliczność nowej wariacji już mi
się nie podoba. Czy można dodać kilka wierszy typu body (jak powyżej) dla
jednej etykiety? Może jakiś inny sposób? Ewentualnie może ktoś
podpowiedzieć, jaka jest składnia wyrażeń typu "or" w tym przypadku?