lxdm i obciążenie procesora

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 9 Maj 2012, 09:37:38 CEST

Dnia wtorek, 8 maja 2012, Grzegorz Pietrzak napisał:

> Kurcze...
> No to ciekawe o co u mnie chodzi... :/
> Zatem spróbuję wyciąć mu konfigurację i zobaczę jak to będzie...

W końcu w desperacji wywaliłem lxdm i całą jego konfigurację,
zainstalowałem na nowo, jednak nic to nie pomogło...
Coś jednak jest nie tak, ale jak narazie nie bardzo rozumiem gdzie tkwi błąd:
http://dl4.pl/lxdmna100

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne.
:                                                       --  Karol Irzykowski