icedove & SSL

Łukasz Michalski lm w zork.pl
Wto, 29 Maj 2012, 09:56:31 CEST

On 05/28/12 20:15, Grzesiek Sójka wrote:
> Jestem (w miarę) pewien, że problem jest z icedove. Zainstalowałem
> claws-mail, działa normalnie. Do obsługi poczty używam też komórki oraz
> aplikacji mail na OSX. Wszystko działa normalnie. Problem jest wyłącznie
> z icedove.

Ja po aktualizacji musiałem wywalić .icedove do /dev/null i zrobić od
nowa - w ekranie "account settings" pojawiało mi się w prawym panelu
okno w listą folderów i wiadomości zamiast ustawień konta...

Nowa konfiguracja też mi nie działa z SSL - olałem to i używam encrypted
password na razie.

pozdrawiam,
Łukasz