vserver i bridge/tun/tap

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pią, 16 Lis 2012, 10:21:24 CET

[ciach]
> I wszystko hula, aż miło ;-)))
> Nawet do 20 maszyn na jednym serwerze ;-D

Hmmmm...
Może to źle napisałem ale akurat nie o to mi chodziło...
Do qemu/kvm to w swoim czasie miałem własną automatykę, ale i tak
zamieniłem ją na libvirt, bo się idealnie nadaje.

Teraz potrzebne mi są informacje dotyczące vservera
(http://linux-vserver.org) i automatyki konfiguracji sieci w vserverze.

Pozdrawiam
Grzegorz Pietrzak