Calibre, PyKDE4 i python (?) API

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 16 Lis 2012, 16:00:39 CET

Dnia piątek, 16 listopada 2012, Kacper Kornet napisał:

> Pokaż wynik: git remote show -n origin

$ git remote show -n origin
* remote origin
  Fetch URL: git://git.pld-linux.org/packages/python-PyKDE4.git
  Push  URL: ssh://git@git.pld-linux.org/packages/python-PyKDE4
  Push  URL: git w git.pld-linux.org:packages/python-PyKDE4
  HEAD branch: (not queried)
  Remote branch: (status not queried)
    master
  Local branch configured for 'git pull':
    master merges with remote master
  Local ref configured for 'git push' (status not queried):
    (matching) pushes to (matching)

Obstawiam, że czegoś wcześniej nie zrobiłem.