Mesa-9.0.1-1 wiesza mi komputer (grafika Intel)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Lis 2012, 11:46:52 CET

Po update Mesy do 9.0.1-1 (z 9.0-3) po chwili używania OpenGL wiesza mi się
cały komputer. Wystarczy pokręcić trochę kostką z pulpitami pod KDE.
Najpierw zwisa rendering tej kostki, po krótkiej chwili zamiera również
kursor myszy. Nie mogę się przełączyć na konsolę, bo klawiatura nie
odpowiada (nie mam drugiej maszyny, żeby sprawdzić dostęp po ssh). Działa
tylko SysRq+B w celu restartu. Pierwszy raz zdarzył się wczoraj zaraz po
update Mesy, drugi przed chwilą, oba w takiej samej sytuacji. Downgrade Mesy
do poprzedniej wersji i znów jest stabilnie.

Czy ktoś u siebie zauważył coś podobnego u siebie?

Architektura i686, grafika Intel i945GM, pakiety najnowsze z Th+ready+test.