pptp klient i DD-WRT

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 11 Paź 2012, 11:22:55 CEST

> Routing dobry?

To nie ruting.
Ale znalazłem.
Musiałem na serwerze dac możliwość łączenia się bez szyfrowania mppe,
ponieważ inaczej występował problem opisany tutaj:
http://pptpclient.sourceforge.net/howto-diagnosis.phtml#lcp_protrej_1
Połączenie było nawiązywane ale nic nie przechodziło a pppd pluło wciąż do
loga komunikatami:
Protocol-Reject for unsupported protocol...
W/g opisu na stronach pptpclient problemy dotyczą kernela w wersji 2.6.15,
a my tu powyżej 3.3 mamy.
Heh...
Da się coś z tym zrobić?... :/

Pozdrawiam