ntpd po upgrade

Adam Osuchowski adwol w zonk.pl
Śro, 24 Paź 2012, 13:07:49 CEST

Grzegorz Sójka wrote:
> Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem. Czy to oznacza, że problem z
> ntpd jest spowodowany przez rpm'a??

Problem z zeżeraniem proca komendy `rpm -Va' jest spowodowany pakietem
ntpd (być może też innymi ale na tym zostało to zaobserwowane).
Jak zrobisz `rpm -V ntpd' to będzie ten sam efekt. Winny w tym wypadku
jest rpm, a ntpd jest tylko niewinną ofiarą zamieszaną w sprawę.

Co do zeżerania przez samego ntpd, to faktycznie jest inny problem
(skojarzyło mi się z rpmem w pierwszym momencie) ale nie spotkałem się
z takim czymś. Możesz przybliżyć temat: jakie wersje w jakich warunkach
itp.