Nieaktualne packages.ndir.md..

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 4 Wrz 2012, 09:06:34 CEST

On Sun, 2 Sep 2012, Krzysztof Szwaba wrote:

> Czym jest spowodowany brak synchronizacji w repos ?
Ano tym, ze nazwa ftp jest "porozrzucana" na kilka serwerow,
z czego tylko jeden jest "glowny", a reszta to rsyncowe mirrory,
ktorym po zmianach na "glownym" troche czasu musi zejsc zeby
sie zsynchronizowaly. Jako ze sa czesto niezalezne od ludzi PLD,
albo uzyczone to nie ma mozliwosci zastosowanai innej metody niz rsync.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-