remote sync

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Śro, 12 Wrz 2012, 10:25:24 CEST

On 09/12/12 10:16, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia środa, 12 września 2012, Grzegorz Sójka napisał:
> [...]
>
> Chyba nie czytałeś. To "chmurka" do postawienia na własnych zasobach.
> Mógłbyś sobie postawić na tym kompie z publicznym adresem.
W tej chwili montuje system plików z serwera przez sshfs. Nie zachowuje
się to zbyt dobrze. Sieć jak działa to działa super. Niestety, czasami
ma przydławki. Ostatnio padło coś na pół dnia. Przyszli do mnie ludzie
załatwić jakieś sprawy a ja nie miałem dostępu do dokumentów. Potrzebne
niezależne kopie i coś co będzie je synchronizować. W razie problemów z
połączenie będzie próbować do skutku.