problem z ATI po upgradzie

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 18 Wrz 2012, 20:46:55 CEST

Hej
Mam w laptopie ATI Mobility Radeon HD 3470 i matrycę 1440x900
Działała sobie dobrze bez pliku xorg.conf. Po jednym upgradzie przestało
i udało mi się zmajstrować xorg.conf tak, że działało z driverem ati i
to przez kilka aktualizacji.
Teraz po kolejnym upgradzie znowu padło - próbowałem ati i radeon -
wogóle nie wstają X-y. Ruszyło bez pliku xorg.conf ale na sterowniku
vesa i nie mam maksymalnej rozdzielczości...
Szukam już dość długo po internecie, ale nic z tego nie wychodzi...
Ma ktoś jakiś sprawdzony zestaw pakietów i xorg.conf żeby to ruszyło na
1440x900 i mógłby się podzielić?
Krystian T.
                 "Errare humanum est."