problem z ATI po upgradzie

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 27 Wrz 2012, 00:52:34 CEST

Dnia 2012-09-19, śro o godzinie 07:01 +0200, Arkadiusz Miśkiewicz pisze:

> Większość info o problemie będzie w Xorg.logu.

Tak kombinowałem, że system przestał się całkiem uruchamiać... pewnie w
którymś momencie zapomniałem odpalić lilo...

Teraz przy starcie mam czarny ekran - na to pomaga dodanie "nomodeset"
do parametrów lilo przy bootowaniu, ale X-y wtedy działają na sterowniku vesa.
A w Xorg.logu między próbą uruchomienia radeona, a aktywacją trybu vesa
mam:
[KMS] drm report modesetting isn't supported.
Krystian T.
                 "Errare humanum est."