problem z ATI po upgradzie

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 29 Wrz 2012, 22:50:04 CEST

Dnia 2012-09-27, czw o godzinie 00:53 +0200, Krystian Tomczyk pisze:

> Tak kombinowałem, że system przestał się całkiem uruchamiać... pewnie w
> którymś momencie zapomniałem odpalić lilo...
>
> Teraz przy starcie mam czarny ekran - na to pomaga dodanie "nomodeset"
> do parametrów lilo przy bootowaniu, ale X-y działają na sterowniku vesa.
> A w Xorg.logu między próbą uruchomienia radeona, a aktywacją trybu vesa
> mam:
> [KMS] drm report modesetting isn't supported.
Po upgradzie do 3.5.4-1 problem się sam naprawił i jest chyba nawet
lepiej niż było, bo podczas startu konsola "przełącza się" na wyższą
rozdzielczość - co chyba świadczy o tym, że teraz KMS działa...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."