Gdzie są/były regułki ustawiające "keycodes"?

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Śro, 14 Sie 2013, 11:55:20 CEST

On Wed, 14 Aug 2013, Jan Rękorajski wrote:

> Zobacz co pokaże:
> udevadm --debug test /devices/virtual/dmi/id
> może MODALIAS nie zgadza się z tym co jest w hwdb dla della?
>
> Byc może trzeba zmienić w /lib/udev/hwdb.d/60-keyboard.hwdb
>
> keyboard:dmi:bvn*:bvr*:bd*:svnDell:pvr*
>
> na
>
> keyboard:dmi:bvn*:bvr*:bd*:svnDell*:pvr*

Jeszcze jedno (o ile event0 to klawiatura, ale na 99% to powinno być to):

udevadm test /sys/class/input/event0

powinno między innymi pokazać liste zmapowanych klawiszy:
KEYBOARD_KEY_81=playpause
KEYBOARD_KEY_82=stopcd
KEYBOARD_KEY_83=previoussong
KEYBOARD_KEY_84=nextsong
KEYBOARD_KEY_85=brightnessdown
KEYBOARD_KEY_86=brightnessup

Jeśli nie to dopisz tą gwiazdkę za svnDell w hwdb i sprawdź ponownie.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/