CUPS się psuje

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Pon, 30 Gru 2013, 23:39:42 CET

30.12.2013 22:09, Jan Rękorajski wrotek:

> Hmm, dziwniej i dziwnej, przetestuj rel 4 z test.
> Powoli kończą mi się pomysły związane z naszym paczkowaniem :(

Zadziałało.
Dzięki.

rpm -qa | grep cups-filter
cups-filter-pstoraster-8.15.4-2.x86_64
cups-filters-libs-1.0.43-4.x86_64
cups-filters-1.0.43-4.x86_64

Adam

PS.
Jeśli chcesz coś jeszcze potestować (żeby zmniejszyć poziom "dziwności"
:-) ) , to mogę coś pokombinować. Ale raczej w kolejnych dniach nie będę
bardzo responsywny.
A.

PS2. A jakby ktoś przy okazji wiedział, co trzeba zrobić w CUPSie, żeby
drukarka była shareowana.... mam ustawioną ją, że jest Shared, ale
konsola CUPSa mówi, że nie jest. Kiedyś (nie wiem kiedy - 2 miesiące
temu, wcześniej) działało to świetnie i CUPS mojego służbowego laptopa
pięknie się do niej podłączał, a teraz już nie może, bo nie jest
share'owana.
A.

--
Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl http://tytus.oldfield.org.pl/
7. Obcęgi do fukania na szczury       8. Mały Betoniarz (pod choinkę)