Re: PLD i VLC jako klient DLNA - używa ktoś?

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Pią, 4 Sty 2013, 23:12:59 CET

Odpowiem pod tym listem bo nie dostaje wiadomosci swoich z listy.
A jednak pod windowsem dziala. Wczytywanie folderow trwalo z kilkanascie minut. Wtedy moglem i film odpalic.
Moze trzeba  z VLC troche poczekac az zaladuje wszystko...