PLD i VLC jako klient DLNA - używa ktoś?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 5 Sty 2013, 21:51:55 CET

Dnia sobota, 5 stycznia 2013, Łukasz Maśko napisał:

> Ja mam kilkanaście tysięcy kawałków. Dam mu szansę po powrocie do domu.
> Zobaczymy.

Dałem szansę. Po jakichś 20 minutach skończyło się segfaultem po całej serii
komunikatów z libupnp postaci "total jobs = 100, too many". Ech...

Jak dobrze, że mam jeszcze eezUPnP, który jest aplikacją javową, działa i
się nie wywraca.