OT: wifi + ethernet +Aero2

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 11 Sty 2013, 11:48:58 CET

Dnia piątek, 11 stycznia 2013, Grzegorz Sójka napisał:

> Pisząc switch miałem na myśli coś co ma kilka portów ethernet (dla sieci
> wewnętrznej). O ile czegoś nie pokręciłem to Twój ma 1 port (dla LAN i
> drugi dla łącza WAN). Gdyby ten WANowy dał się używać/przekonfigurować
> jako LANowy to by jakoś ratowało sytuację. W przeciwnym wypadku kicha.

Nie da się, próbowałem. W trybie routera, jak jest coś podpięte pod port WAN
to staje się on automatycznie wyjściem i modem przestaje działać. Za to pod
port LAN można podłączyć dowolny switch. I jest mobilny (zasilanie z USB).
Ale jak to nie jest istotne, to na Allegro jest tego masa (począwszy od
routerów jakiejś firmy krzak TENDA za 80zł). A co do konkretów - może
koledzy się wypowiedzą.