Problem z przywróceniem PHP do wcześniejszej wersji

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Wto, 15 Sty 2013, 09:38:46 CET

     Generalnie moim zdaniem repakietacja w PLD jest trafiona (zazwyczaj
mam niezgodność sum kontrolnych czy czegokolwiek innego).
Ta wersja:    php-common-*/5.3.19-2.x86_64/*    na moich serwerach
działa bez problemu.
Proponuję w pliku *//etc/poldek/repos.d/pld-archive.conf/* zmienić
*auto=yes***i wten sposób powrócić do wcześniejszych wersji ;-)

ps. ale php.ini Ci się pewnie nie zmieniło (ew. rpmnew, rpmsave itd.).

Grzegorz