odzyskanie bazy RPM z hrmib

Pawel Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 15 Sty 2013, 19:09:15 CET

W dniu 2013-01-15 10:13, stacho pisze:

> Zobacz sobie ten link, może pomoże:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2008-July/069970.html

Rozwiązanie (dokładnie
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2008-July/069983.html)
jest fajne, ale ma jedną wadę - trzeba mieć dostęp do tych RPMów...

Ja miałem o tyle gorzej, że to system nie upgradowany od bardzo dawna,
więc RPMów nie mam skąd wziąć (chyba będzie trzeba włączyć keep
downloads w poldku na takie sytuacje, gdy klient nie płaci za serwis).

Ostatecznie u mnie pakietów nie było dużo, przeinstalowałem je ręcznie
(nie --justdb, tylko normalnie - w większości był upgrade w stosunku do
tego, co było) przenosząc potem z backupu konfigurację - to akurat była
maszyna z sambą + Pervasive i nic więcej.

Paweł