Problem z zależnościami po upgrade-dist

Ramiko pld w ramiko.pl
Wto, 2 Lip 2013, 15:02:43 CEST

Witam!

Próbowałem zaktualizować ~roczny system TH i się posypało...

Po upgrade-dist pozostały błędy z zależnościami.
Okazało się, że rc-scripts zainstalowany jest podwójnie.
Usunąłem straszą wersję ale udało się dopiero z --noscript
Upgrade do najnowszej wersji rc-scripts, blokowała zależność od pdksh.
Usunąłem pdksh-5.2.14-56.x86_64 również z --noscripts mając nadzieję
zainstalować następnie nowszą wersję, ale tej nie znalazłem.
w efekcie system nie wstaje.

Po starcie z najnowszego RescueCD (Beta 2013-03-12) zestawieniu macierzy
etc. i zchrootowaniu się do systemu próbowałem lilo i reinstalować
kernel, ale pojawiły się błędy:

# lilo
Fatal: open /boot/initrd: No such file or directory

poldek:/all-avail> install --reinstall kernel-3.9.8-1.x86_64
[...]
k_dirNAME_DEPS 1...
Preparing...      ###[100%]
     1:kernel        ###[100%]
geninitrd: WARING: is_scsi(): nose <path_to_resume_device_file> doesn't
exist!
geninitrd: WARING: is_ide(): nose <path_to_resume_device_file> doesn't
exist!
geninitrd: WARING: check_lvm(): nose <path_to_resume_device_file>
doesn't exist!
sed: can't read
/var/tmp/initramfs.FqLWJz/libudev/rules.d/64-md-raid.rules: No such file
or directory

W tej materii mam mniejsze doświadczenie, więc jeśli można o wskazówki
prosić...

System to raid0, a home jest na LVM2 również raid0

Pozdrawiam!
Ramiko