Re: Jak zbootować .iso PLDrescue mając je na pendrive?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 5 Lip 2013, 13:22:45 CEST

On Fri, 5 Jul 2013, Mateusz Korniak wrote:

> Chciałem przerobić sposób opisany na:
> http://www.pendrivelinux.com/boot-multiple-iso-from-usb-via-grub2-using-linux/
> aby bootować RCDx86_13_03_10.iso
>
> Ale widze ze zawartość PLDowskiego rescue jest znacząco inna niż .iso Ubuntu
> które podobno bootuje się tak:

Przecież na samym http://rescuecd.pld-linux.org/ masz dwa opisy jak to
zrobić :)

Mi działał lepiej ten:

http://readme.maven.pl/2007/11/03/booting-plddos-from-usb-pendrive/

Jedyne co było źle, to niepotrzebne "-s" przy ms-sys albo przy syslinux -
wiem że przy jednej z tych komend "-s" koszmarnie psuje działanie
pendrive'a (ładuje się gorzej niż zgniła dyskietka).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944