mdadm raid5

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Śro, 10 Lip 2013, 19:47:00 CEST

     Święte słowa Łukaszu. Niestety sam już też do tego doszedłem, iż
jest pat ;-)
First odzysk vserver'ów. Next danych.
Macierzy odbudowa na koniec. Puki co zgrywanie danych ;-)

Pozdro

ps. nie wiem tylko jakim cudem po wypadały mi z macierzy po sztuce
Patrycji ;-)))
(tak bym wogule wziął dysk felerny, otworzył okno i ..... ;-))) )

--
Pozdro
lord_Niedzwiedz