mdadm raid5

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Wto, 16 Lip 2013, 12:49:25 CEST

         Kurcze , ma ktoś może jakieś krótkie how to, jak używać tego
smartd ??
Mam dwa pliki w /etc/
smartd.conf        smartd_warning.sh
Nie mam czasu czytać teraz całej dokumentacji od tego.
Jakieś proste how to (jak to ustawić z powiadomieniami przez e-maila)
może ktoś posiada.
Mam na maszynie działające (mail(x)) + ssmtp).

Pozdro

--
Pozdro
lord_Niedzwiedz