Chromium i otwieranie stron w nowych zakładkach - nie wyświetlają się

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 23 Lip 2013, 07:33:38 CEST

Problem dotyczy wersji 28.0.1500.71-1.i686 i - niestety - jest
niedeterministyczny, to znaczy czasami się objawia, a czasami nie.

Objawia się tym, że gdy kliknę na jakiś link środowym klawiszem, żeby otworzyć
go w nowej zakładce, to strona jest otwierana, ale zakładka jest pusta. W
sensie, że nie widać żadnej zawartości. Ale zawartość jest, bo jeśli akurat
wypadnie np. na stronę z YouTube to słychać, ze filmik w tle jest odtwarzany
(jest dźwięk).
Nie pomaga refresh strony, ale zawsze działa duplikacja zakładki- po
zduplikowaniu zawartość jest już widoczna. Takie przeglądanie stron nie jest
jednak komfortowe. Ba, jest wkurzające - jak akurat chcę otworzyć kilka
podstron w kolejnych zakładkach (np. przy przeglądaniu Allegro), a potem
trzeba każdą stronę duplikować i zamykać pierwszą instancję.

Czy ktoś też tak ma? A może znany jest jakiś sposób na naprawę? Opcje na
stronie chrome:flags mam ustawione na domyślne.