problem z DNS (a.root-servers.net

"Przemysław Backiel" przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Nie, 9 Cze 2013, 11:17:05 CEST

> A musi być a.*? Nie może być b.* ?  Albo e.*?

zobaczylem ze mi a.* nie odpodiwadał na ping

resolvowanie trwało ekstremalnie długo - liczone w dziesiatkach sekund

akurat tam szedłem przez Level3, shut down sesji, ruch poleciał Cogentem,
a.* zaczelo odpowiadac na pingi, DNS odzył

stad moje pytanie, czy moge jakos wymusic by bind nie uzywał a.*
a właściwie tylko wskazac mu te, do których mam "blisko"

--
Przemysław Backiel