vconsole.conf - co robię źle?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 10 Cze 2013, 14:57:31 CEST

"Problem" dotyczy ustawiania parametrów konsoli po przejściu na systemd.
Zamiast /etc/sysconfig/console służy do konfiguracji tego teraz
/etc/vconsole.conf. Mam w nim wbite takie coś:

/etc$ cat vconsole.conf
KEYMAP=pl2
FONT=iso02.08
FONT_MAP=iso02

(z różnych przyczyn nie na UTF, ale to chwilowo nie jest kwestia do dyskusji).
Rzecz w tym, że to nijak się ma do tego, co ustawia systemd. Ustawiana jest
czcionka 16pkt, bez pl-znaczków, mapa klawiatury jest w UTF8. Jak ręcznie
zrobię setfont iso02.08 to czcionka się grzecznie przełącza.

Co i jak mam ustawić, żeby toto zadziałało?