[OT] Doradźcie proszę, jaki UPS kupić

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 19 Mar 2013, 12:15:55 CET

Chcę zanabyć UPS, ale mam dwa warunki - po pierwsze, *musi* to być APC (bo
tylko takie bezproblemowo obsługuję mój NAS, do którego chcę go podłączyć), a
po drugie, *musi* komunikować się z komputerem przez USB (bo tak właśnie mogę
go z tym NAS-em podłączyć). Będę szukał sprzętu używanego, nawet bez baterii
(byle sprawnego) i cena też jest istotna (jak najtaniej). Moc - nie jest
istotna, ale najlepiej niech chodzi na jednej baterii 12V/7Ah. Będzie
obsługiwał na stałe router TP-Link + modem z kablówki + NAS Zyxel NSA310 (1
dysk) + (od czasu do czasu) dodatkowy dysk w obudowie Welland, więc urządzenia
o relatywnie małym poborze mocy.

Co moglibyście poradzić? Z góry dzięki.