rfkill

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Śro, 20 Mar 2013, 18:42:09 CET

Witam,

Mam tableta i chciał bym zautomatyzować podnoszenie wifi. Dokładniej -
komp ma przełącznik rfkill i chciał bym żeby po włączeniu antenki
automatycznie wywoływał się odpowiedni ifup a po wyłączeniu ifdown. Da
się to jakoś zrobić?? Rfkill generuje w ogóle jakieś zdarzenie do
kernela?
Ewentualna opcja jest taka, że ten sam przełącznik włącza i wyłącza BT
podłączony przez USB. Jak rozumiem to już powinno dać się jakoś
przechwycić - tylko ja nie mam zielonego pojęcia o pisaniu regułek
udev. Jak ktoś ma jakieś podpowiedzi to będę bardzo wdzięczny.

Pzdr