Migracja z SysVinit do systemd-init

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 24 Mar 2013, 20:33:01 CET

On Saturday 23 of March 2013 22:56:33 Lukasz Kies wrote:

> Możesz dodać do gruba do komend kernela "verbose" i przy okazji podać jaką
> masz wersję systemd?
> Na pierwszy rzut oka, nie może załadować jakiś modułów kernela.

Sprawa wygląda następująco.
Ten ekran to był timeout przy podnoszeniu raid na urządzeniach MD. Nadal nie
wstaje. Muszę zrestartować usługę mdadm.service, aby zaczytał ponownie
konfigurację i podniósł system.

Dodałem do dracuta aby ładował moduł raid1 oraz dm_raid, ale nie pomógł.

Dodam jeszcze moduł dm_raid, może pomoże.

Za to dracut ma problem z budowaniem modułów do raida:
/sbin/dracut --force --quiet /boot/initramfs-3.7.10-3.img 3.7.10-3
sed: can't read /var/tmp/initramfs.jDsSzY/lib/udev/rules.d/64-md-raid.rules:
No such file or directory

Takiego pliku nie ma w binarce dracut.

Z pozostałych usług musiałem ręcznie podnieść NetworkManagera. Reszta wygląda,
że żyje.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}