Nieudana przesiadka na systemd - co robię źle?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 30 Mar 2013, 16:55:07 CET

Dnia sobota, 30 marca 2013 16:40:25 Artur Frysiak pisze:
> A probowales alt-F2? Bo to wyglada jakby sie uruchomilo.

Próbowałem. Ale na żadnej konsoli nie mam monitu o login. Czy koniecznie
trzeba przeedytować /etc/systemd/logind.conf i ustawić NAutoVTs i ReserveVT?
Bo tego nie robiłem, przyznaję się. Ale w defaulcie jest to wykomentowane.

Kolejnym krokiem będzie odpalanie kdm-a, ale to się chyba jakoś robi
systemctl, zdaje się?