Konfiguracja spamasssassina na AC - niby działa, ale niczego nie oznacza

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 6 Maj 2013, 17:21:13 CEST

Mam stary serwer, chodzący jeszcze na AC (z braku czasu nie na TH i chwilowo
tak musi pozostać). Dzisiaj zainstalowałem spamassassina i podpiąłem pod
postfixa (zgodnie z tym opisem: http://www.debuntu.org/postfix-and-spamassassin-how-to-filter-spam/
Niby działa. Jak mail przychodzi to jest przetwarzany przez spamc, ale
wszystko co przychodzi, dostaje zawsze core 0.0. Nawet jak mu podaję ręcznie
mail, który na 100% jest spamem - efekt taki sam, jakby tak na prawdę niczego
nie robił.

spamassassin --lint -D nie pokazuje żadnych błędów (wszystkie pakiety
poinstalowane). Mam podobną konfigurację (prawie że out-of-the-box) na moim
laptopie, tylko nie podpiętą pod postfixa, a pod filtry kmaila. I tutaj
wszystko działa jak należy (tylko że laptop jest na Th).

Gdyby ktoś mógł mi pomóc, byłbym wdzięczny. oczywiście podeślę wymagane pliki
konfiguracyjne.