Instalacja PLD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 14 Maj 2013, 15:38:44 CEST

On Tue, 14 May 2013, Grzesiek wrote:

> Ja zawsze biorę obraz z cri i instaluje przez chroot

Kiedyś robiłem przez CRI, ale od kiedy zaczęły się cyrki z klawiaturą USB
(w zasadzie nic nie da się zrobić) - przerzuciłem się na prostszą
procedurę.

1. Odpalenie rescue
2. Podmountowanie katalogu docelowego /
3. Ściągnięcie chrooota Th http://dlugosz.eu/chroots/
4. W chrootowanym środowisku: poldek --upa, potem poldek i upgrade *

A potem to już po swojemu - buduję kernel, instaluję lilo itd. Wiem, nie
po PLDowemu ale ja nie lubię initrd :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944