Czy da się ustawić GW z poziomu ifcfg-ethX?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Lis 2013, 10:22:21 CET

Dnia czwartek, 7 listopada 2013 09:22:54 Zbyniu Krzystolik pisze:
[...]
> Do bardziej zaawasowanych czarów, których nie potrafi
> /etc/sysconfig/static-routes można użyć funkcji run_up(), której treść
> dopisuje się do ifcfg-X jak chciałeś.
>
> # cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-dummy0
> DEVICE=dummy0
> IPADDR=100.200.300.400/24
>
> ONBOOT=yes
> BOOTPROTO=none
>
> run_up() {
> ip n add proxy 100.200.300.500 dev eth0
> }

Racja. W sumie zapomniałem o takiej opcji. Dzięki.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\