Czy da się ustawić GW z poziomu ifcfg-ethX?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Lis 2013, 10:37:30 CET

Dnia czwartek, 7 listopada 2013 10:27:43 Zbyniu Krzystolik pisze:
[...]
> Stare i gupie, zapomnij, wyrzuć, odzwyczaj palce.
>
> ip r
> ip ru
> ip r s t 10

Właśnie czytam manual i nie za bardzo mogę go "skojarzyć" z tym co napisałeś
:-/ W szczególności czym są te 'r', 'u' itp. mogę się domyślac, że n =
interfejsy, r = routing. Ale np. skąd się bierze '10' i czemu akurat to jest
właśnie skojarzone z eth1? Ech, urok dokumentacji w projektach Open
Source...

Tak czy inaczej, nie zmienia to faktu, że coś z powyższym wpisem do static-
routes jest nie tak. Użyłem run_up (+ route ;-) ) i działa. Chociaż chętnie
dowiem się o zawiłościach parametrów ip.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\