Czy da się ustawić GW z poziomu ifcfg-ethX?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Lis 2013, 11:34:31 CET

Dnia czwartek, 7 listopada 2013 11:21:34 stacho pisze:
[...]
> Te wszystkie rule, table itp. są potrzebne jak masz np. dwa wyjścia na
> świat.
> Tobie wystarczy taki wpis w staic-route:
> eth1 10.1.18.0/24 via 10.1.17.254

Rzecz w tym, że ja mam dwa wyjścia na świat - zarówno mogę przejść przez
eth0, jak i eth1. Co prawda, ta funkcjonalność nie jest mi do niczego
potrzebna, bo na do tego używam wyłącznie eth0 (jak na razie), a eth1 ma być
wyłącznie do sieci wewnętrznych, ale opcja istnieje.

Po zamianie regułki w static-routes na
eth1 10.1.0.0/16 via 10.1.17.254
routing się ustawia prawidłowo. Dzięki.

--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\