Kernel 3.10.x will be new longterm in Th

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Pią, 15 Lis 2013, 14:56:42 CET

On 11/15/13 13:36, Grzegorz Sójka wrote:

> Wygląda na to, że poszło. Restartowałem z 5 razy i jak na razie cacy.
> Nie wiem jak będzie ze stabilnością. Jak do tej pory na 3.10.x było
> tak, ze nawet jak wstał to potrafił się zwiesić na twardo po
> kilkunastu/kilkudziesięciu minutach.
No więc na 3.10.19-2 jest lepiej ale szału nie ma. Wywaliłem i915 z
initrd i przy którymś starcie się obesrał. Wydaje się jednak, że z
initrd ładuje się poprawnie.

Bez zmian pozostają problemy:

1. Czarny ekran po załadowaniu i915 z udev a nie z initrd (punkt 2. w
http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg27502.html
). To o tyle nie jest problemem, że i tak na wszystkich maszynkach mam
moduły do fb w initrd. Jak by ktoś jednak znał na to sposób to proszę o
info.

2. Ograniczenie jasności podświetlenia na Stylisticu ST5112 (mniej
więcej) o połowę (punkt 1. w
http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg27502.html
).
Problem dotyczy zarówno consoli jak i X'ów. Ekran jest tak ciemny że
prawie nic nie widać.

--
Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.