Kernel 3.10.x will be new longterm in Th

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Śro, 20 Lis 2013, 18:28:20 CET

Witam serdecznie,

Jajo 3.12 się zbudowało i jeśli o mnie chodzi to rozwiązuje
najważniejsze problemy:
1. Na Stylisticu ST5112 podświetlenie matrycy daje się rozjaśnić na 100%.
2. MacBook2,1 wydaje się stabilny (zrestartowałem z 5 razy i podniusł
się bez wywałki, zobaczymy co się będzie działo jak pochodzi dłużej).

Problem, który w dalszym ciągu pozostaje nierozwiązany to czarny ekran
przy ładowaniu modułu z udev (a nie initrd). To oczywiście kosmetyka bo
ja i tak ładuje z initrd.

Tak czy inaczej moduł i915 w jajkach 3.10.x wydaje się średnio używalny.

Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc.

--
Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.