Kernel 3.10.x will be new longterm in Th

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Sob, 23 Lis 2013, 16:17:30 CET

On 11/23/13 11:36, Jan Rękorajski wrote:

> Jakieś wieści z frontu?
Generalnie szału nie ma. Na razie stestowałem tylko na makówce. Na
kilkanaście restartów podniosła się 2 razy (poza tym zwis na twardo). Za
to za każdym razem był obraz (nie pojawił się problem czarnego ekranu).
Jak kumpel odda mi Stylistica to zobaczę co z ograniczeniem podświetlenia.
Tak sobie myślę, że może tutaj trzeba by w inną stronę. Może to któryś z
patchy powoduje kłopot.

--
Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.