Aktualizacja iceweasel

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 25 Lis 2013, 12:48:27 CET

>> Próbuję zaktualizować icewasel, ale:
[ciach]

>      Wywal (odinstaluj) lang-pl.
> Zaktualizuj.
> I dodaj.
>
> Pozdro

Dzięki...
Zwracam uwagę, że jest błąd, do ominięcia owszem, ale jest.
A Tobie znów wycięło część ważnych informacji...
Wstawię ekstra dla Ciebie przed podpisem:

Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.
> Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest takie złe?

P.S.
Nie myślałem, że ktoś, że się tak wyrażę z "branży", będzie tak
uparcie ignorował coś takiego...
"Toż to szok..." (cytat - p.a.)

Grzegorz Pietrzak