kmail a weryfikacja podpisanych wiadomości

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 10 Paź 2013, 14:19:21 CEST

Dnia czwartek, 10 października 2013 14:09:06 Jan Rękorajski pisze:
[...]
> A zainstaluj nowe gnupg/gnupg2 z th-test i sprawdź?

Mam ostatnie gnupg-smime-2.0.21-1.i686 i właśnie na nim tak jest. Nawet go
przebudowałem z --disable-fd-passing to nic to nie dało (jeszcze dołożę --
disable-static).
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\