archiwum

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Czw, 17 Paź 2013, 10:56:12 CEST

>          Hahaha, no faktycznie nie ma.
> Ręce odpadają.
> Ja ostatnio aktualizację robię z ręką na sercu. Jeden serwer z
> vserverami. Patrzę 2 dni czy się nie wy..... . Po czym klikam resztę.

Taki stan w PLD wg. mnie to jest od ponad 5 lat.

> Z repakitacji nie udało mi się jeszcze nigdy paczki zainstalować
> (wyskakuje błąd md5).

Domyślam się z kontekstu, że chodzi o repackage? Błędy md5 to normalna
rzecz. Pliki konfiguracyjne są pewnie inne niż przychodziły w
oryginalnej paczce stąd różnice w sumach kontrolnych. Wystarczy jedna
opcja do rpm i już będzie ignorował błędne sumy md5 podczas instalacji.
Korzystanie z polecenia man tudzież z google wbrew pozorom nie jest
bolesnym i traumatycznym przeżyciem żeby się go bać. Wybacz sarkazm, ale
to są podstawy podstaw używania rpm.

> Dziś usłyszałem "albo używasz najnowszych pakietów albo nie używasz PLD"
> + "albo uzywasz hm, ubuntu".
> Ręce opadają.
>
> Załamka panowie.

Spodziewasz się super wsparcia i troski o użytkowników od systemu
rozwijanego przez kilka osób na własne potrzeby? Gratuluję poczucia
humoru :) Prawda niestety jest taka jak Ci powiedziano: albo akceptujesz
PLD takim jakie jest, albo zmień system. Stare czasy gdy przy
dystrybucji pracowało kilkudziesięciu ludzi się nie wrócą raczej.

M.