archiwum

Pawel Chmielewski pawel.chmielewski w gmail.com
Czw, 17 Paź 2013, 20:48:13 CEST

> Szanuj innych, a nie tylko siebie. gmail to nie jedyny czytnik poczty.
>
> Ogólnie się nie toppostuje bo:
>
> Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.

Nie wiem czy zauważyłeś - odpowiadam pod postami, mimo mojego poglądu o
niedorzeczności takiego postępowania. Uwagi o szacunku wobec innych są więc
nie na miejscu.
Druga rzecz - ja umiem korzystać z google (i z paru innych wyszukiwarek
też). Znam zasady tzw netykiety ale mam taką cechę, że lubię zastanowić się
nad prostymi z pozoru rzeczami.
Kmail nie "wcina" ci domyślnie cytatów?

--
Pozdrowienia,