rescuecd na USB kontra UEFI

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 18 Paź 2013, 09:50:24 CEST

Witam raz jeszcze,

To może ktoś ma pomysł jak uruchomić rescuecd przy użyciu GRUBa?

W syslinux.cfg jest sobie wpis:

label fa
   kernel /boot/isolinux/vmlinuz
   append initrd=rescue.cpi,custom.cpi root=/dev/ram0 init=/linuxrc
ramdisk_size=54000 CONF="`/dev/fd0:/rescue`;;;;;;;;;;;"

Jak to przetłumaczyć na "grubowe"?

Zrobiłem tak:

menuentry "PLD RescueCD" {
   search --set -f /boot/isolinux/vmlinuz
   fakebios
   linux /boot/isolinux/vmlinuz initrd=rescue.cpi,custom.cpi root=/dev/ram0
init=/linuxrc ramdisk_size=54000 CONF="`/dev/fd0:/rescue`;;;;;;;;;;;"
   initrd /rescue.cpi
}

i niestety nic to nie dało - niby można wybrać pozycję menu i pacnąć
enter, coś tam myśli (nie wiem czy da się zrobić tak by grub nie zasłaniał
komunikatów) po czym się rebootuje :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944

--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944