rescuecd na USB kontra UEFI

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 18 Paź 2013, 15:11:28 CEST

On Fri, 18 Oct 2013, Daniel Dawid Majewski wrote:

> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.10.2013 09:50, od Jacek Osiecki:
> Pozwolę sobie odpowiedzieć załącznikami.
> Jeden to konfig z pendrive, a drugi to mój skrypt instalacyjny do grub2.
> Generalnie w twoim przypadku pic polega na :
> initrd	/rescue.cpi /custom.cpi
> Natomiast w parametrach kernela informacja o initrd jest zbędna.

Dziękuję wszystkim za pomoc :)
Mam dość dziwny objaw: przy bootowaniu z gruba niby się ładuje ramdysk, po
czym w pewnym momencie (zanim pojawią się jakiekolwiek komunikaty)
ekran gaśnie, kończy się czytanie z pendrive'a i laptop się zawiesza.
Wykorzystane są dokładnie te same pliki co na innych EEEpc razem z
syslinux (i tam działają)...

Jakiś pomysł, lub rada jak to diagnozować?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944