Problem z akonadi-1.12.0-1, a właściwie z wysyłaniem mail z kmail

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 9 Kwi 2014, 11:36:52 CEST

Po ostatnich aktualizacjach zarówno przy próbie wysłania maila jak i jego
odbioru dostaję komunikat o błędzie takiej treści:
"Katalogi lokalne: Błąd: Nieobsługiwany typ."
Zakładam, że ma to coś wspólnego z akonadi, dlatego tą paczkę obstawiam jako
winną. Ale mam też problem z potwierdzeniem tego, bo jak zrobiłem downgrade,
to stare akonadi zupełnie nie chce mi wstać - wygląda to tak, jakby nowa
wersja zmieniła coś w strukturze bazy danych i stąd starsza nie umie wstać.

Czy ktoś kto używa KDE i ma zainstalowane ostatnie aktualizacje zauważył u
siebie coś podobnego? Może to tylko zbieg okoliczności i winne jest coś
innego, ale za bardzo mam pomysł, jak to zdiagnozować - w .xsession-errors nic
niepokojącego się nie pojawia, a gdzie leżą logi akonadi to nie wiem.