Rescue Beta RCDx64_13_03_12.iso

Light-I light-i w o2.pl
Śro, 30 Kwi 2014, 13:05:21 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 30.04.2014 11:01, od stacho:

> Jest też to:
>
> https://github.com/Jajcus/pld-new-rescue
O-o, pajtonik, dzięki, spróbuję to ugryźć, chociaż drze mi się o
grub-mkfont, gdy tymczasem wygenerowany font mam w /boot/grub na starym
lapku, z którego próbuję tchnąc życie na nowym.
A całe zamieszanie polega na instalacji od zera na nowym i przeniesieniu
danych… Kurcze, jak ja dawno nie instalowałem systemu, chyba z 6 lat… ;)

--
Pozdrawiam,
Light-I